Skal du ikke være med i Kerteminde Cityforening?

147412797988673300_resized

Kerteminde Cityforening ønsker at markedsføre Kerteminde ved at støtte op om fællesskabet, planlægge og gennemføre forskellige aktiviteter samt varetage medlemmernes interesser i forhold til synlighed, handel og relation til deres egen cityforening.

Du får som medlem et stærkt netværk, et sammenhold, der fremmer både din forretning og Kerteminde som handelsby, mulighed for at lave og fastholde aktiviteter i byen, herunder musik på Feddet, Kirsebærfestival, Black Friday, Julemandens Ankomst, og du har mulighed for at søge vores aktivitetspulje.

Husk du får også mulighed for at forhandle det elektroniske gavekort, som Kerteminde Cityforening ofte udlover i diverse konkurrencer både via de sociale medier og i den trykte Kerteminde Ugeavis.

Cityforeningen har i dag 44 medlemmer, og der er altid plads til flere, som gerne vil fællesskabet. Jo flere medlemmer, jo større mulighed for at styrke købstaden. På den måde bliver Kerteminde et sted, som mange mennesker rigtig gerne vil besøge både for at handle, spise, sejle eller for at gå en tur på de smukke gamle brosten og nyde Kertemindes unikke arkitektur og historie.

Hvis du er blevet nysgerrig er du velkommen til at kontakte formanden for Kerteminde Cityforening, Jonas Nielsen på telefon 22 43 86 76 eller på fiskergade5@vip.cybercity.dk