Stærke fremtidsplaner på en velbesøgt generalforsamling i Cityforeningen

IMG_0429

Kerteminde Cityforening har for nyligt afholdt sin årlige generalforsamling hos ét af deres medlemmer, Tornøes hotel, med sædvanlig stor opbakning fra medlemmerne.

Det var en både hyggelig og givende aften, hvor den nuværende formand, Jonas Nielsen fra Den Gamle Købmandsgård, enstemmigt blev valgt for en periode mere, hvilket han accepterede.

Derudover er der tradition for besøg af ekstern oplægsholder, og i år var ingen undtagelse. Cityforeningen bød direktør for Film Fyn, Bo Damgaard, velkommen, og han holdt et givende og meget spændende oplæg om Film Fyn og det fynske samarbejde i forhold til at investering.

2017 bød på nyt flot logo, hjemmeside og fokus på sociale medier
’Nu har vi infrastrukturen på plads i Kerteminde Cityforening’, fortæller formanden Jonas Nielsen, og fortsætter: ’Vi har fået et super flot nyt logo, som skal give cityforeningen en genkendende identitet, hvor det blandt andet vil være muligt at købe en flot plakat, som Mogens Jensen har lavet’.

Derudover blev Anja Y. Andersen ansat som assistent, og deraf fik Kerteminde Cityforening en helt ny hjemmeside, www.kertemindecityforening.dk. Vi kom på instagram, og Cityforeningen findes selvfølgelig også på Facebook. Yderligere er det elektroniske gavekort ret efterspurgt og har været vildt populære i vores flere markedsføringskonkurrencer i Kerteminde Ugeavis.

Fremtiden er fyldt med fokus på aktiviteter og markedsføring

Det har givet Kerteminde Cityforening kræfter til at kigge mod fremtiden med stor fokus på at få Kerteminde sat på landkortet i forhold til handel: ’Vi er så klar på at få markedsført Kerteminde Cityforenings medlemmer samt en masse aktiviteter, lyder det fra formanden, Jonas Nielsen, der fortsætter: ’Vi har afsat over 450.000 kr. til aktiviteter og markedsføring i 2018, og bestyrelsen er i den grad klar til at få sat gang i Kerteminde.