Cityforeningens Aktivitetspulje støtter livet i Kerteminde

kerteminde_logo

Vores Aktivitetspulje er med til at sørge for, at der hele året igennem sker noget i Kerteminde. Fx har vi i Cityforeningen været med til at sponsere Turismens Venners sommerkoncerter på havnen, Gang i Danmark med musik ved butikkerne, Black Friday, Beach Volley-stævne, Kræmmermarked i Kertemindes gader, Festival på Feddet, Julemandens ankomst til Kerteminde og Kirsebærfestivalen. Alle supergode arrangementer der er med til at sætte fokus på Kerteminde som en by, hvor vi gør noget for hinanden. I Cityforeningen sørger vi for at trække kunder til byen, og vi sørger for der foregår noget, der både styrker vores fællesskab og brander os som en livlig handelsby.

Kerteminde Cityforenings Aktivitetspulje kan ansøges af alle borgere i Kerteminde med gode idéer til aktiviteter og arrangementer, der kan være med til at styrke livet og handlen i vores lille købstad. Det kræver blot man finder sammen med to af Cityforeningens medlemmer og indgår en aftale om et arrangement eller en aktivitet, der kan bakke op om og skabe mere liv i Kerteminde end der allerede er.

I Kerteminde Cityforening ønsker vi, i samarbejde med byens borgere, at sikre det fremtidige liv i byen, så brug os, brug Aktivitetspuljen, og vi glæder os til at se jer i vores butikker.

Ønsker du at søge Aktivitetspuljen, kontakt da venligst bestyrelsen i Kerteminde Cityforening.
Se mere på www.kertemindecityforening.dk, find os på Facebook samt Instagram.