Køb Fordelsbogen fra 28. september 2018

284909_70x50_Plakat_A_2018

1000 gode grunde til at handle i Kerteminde

Kerteminde Cityforening lancerer den 28. september en helt ny måde at shoppe på. Fordelsbogen  er en eksklusiv og lækker præsentation af 33 af Cityforeningens medlemmer – butikker og pengeinstitutter, som hver giver læserne et særligt fordelagtigt tilbud i form af en rabatkupon.

Bogen har en handy størrelse, der er lige til at have med i tasken. Eller man kan vælge at tage de perforerede rabatkuponer ud, og tage dem med på shoppetur. Hver kupon kan bruges én gang i den butik, den gælder til. Og bogen indeholder tilbud til hele familien.

Det er første gang dette koncept afprøves på Fyn. Det har tidligere været en stor succes i flere handelsbyer i Jylland, og fra Cityforeningens side håber man at bogen kan give ny inspiration til at shoppe i Kerteminde. Den vil f.eks. være den perfekte jule- eller mandelgave – hvis man altså er hurtig, for der er kun trykt 1000 eksemplarer.

Fordelsbogen kan købes i de medvirkende butikker og pengeinstitutter. Udsalgsprisen er 200 kr., og for de penge får køberen lokale rabatter for potentielt flere tusind kroner.

Samtidig kan man nyde de flotte 2-siders præsentationer af hver af de medvirkende forretninger, med billeder taget af den lokale fotograf Kim Gommesen fra KIGO-Foto.

Fordelsbogen er designet og trykt hos Mark & Storm, og udgivet af Kerteminde Cityforening. Bogens rabatkuponer er gyldige indtil d. 31. august 2019.