Cityforeningen udgiver KertemindeMagasinet om jul

Citymag forside høj opl

Kerteminde Cityforening er et aktivt fællesskab af virksomheder i Kerteminde, og  i december 2018 udkommer et CityMagasin i juleudgave, hvor du kan finde inspiration til julemåneden med gaveidéer og forslag til hvor du kan hygge dig i den kolde vintertid. CityMagasinet er et nyt tiltag fra Cityforeningen og fungerer som visitkort og bebuder om, hvad foreningen kan og har på hjerte.

Med CityMagasinet ønsker vi at sætte fokus på den lokale handel i Kerteminde, og på alt det som Cityforeningen ønsker at støtte op om. Ud over at opfordre de handlende, det være sig lokale, besøgende eller turister, til at gå på opdagelse medlemsforretningerne, vil vi også gerne fortælle om de mange forskellige tiltag og aktiviteter vi som Cityforening er med til at understøtte, og som gør Kerteminde til en levende by at bo i.

Medlemmerne i Kerteminde Cityforening strækker sig fra at være både banker og lokalaviser, til at være detail- og fødevarehandel, forsikringsselskaber, revisorer og brugsforening, restauranter, caféer og en pølsevogn, forlystelser og museer. Udvalget er stort og varieret, og vi mener at kunne matche det vareudvalg, som vores kunder efterspørger – også herop til den søde juletid.

Så hjertelig velkommen hos Kerteminde Cityforening og til KertemindeCitymagasin– vi glæder os til at betjene dig! Og pssst – du må gerne tage CityMagasinet med hjem.