Fejr påsken med Cityforeningen

Fejr Påsken copy

Fejr påsken med Cityforeningen!

Den gode sæson hvor solen skinner på os når vi skal ud og handle er så småt gået i gang, og i påskelørdag ønsker Cityforeningen at byde de handlende indenfor i medlemsbutikkerne og se de nye forårsvarer.

Der er alle gode grunde til at kigge ned i Centrum af Kerteminde i påskelørdag den 20. april. Cityforeningen fejrer påsken med en sød buket påskeliljer til de handlende i butikkerne, som kan pynte på påskefrokostbordet. Påskeliljerne uddeles fra butikkerne i tidsrummet kl. 10 til 14 og så længe lager haves. Se medlemsbutikkerne på www.kertemindecityforening.dk
I Kertemindes gader kan du lørdag den 20. april være heldig at møde de to søde piger Clara og Kathrine fra Kerteminde Vandskiklub, der deler chokoladeæg ud til børn og barnlige sjæle. Du kan finde dem i Langegade fra kl. 10 til kl. 12.
Også på Kirkeristen sker der lidt, da Kerteminde MC viser deres flotte motorcykler frem i tidsrummet fra kl. 10 til 12.
Husk at Cityforeningens medlemmer sørger for aktiviteter til din påskeferie på blandt andet Johannes Larsen Museet, Vikingemuseet Ladby, Kerteminde Minigolf og Fjord&Bælt.