MGP-Johannes giver mini-koncert den 25. maj i forbindelse med Gang i Gaden

Johannes og band2

Vi er rigtig stolte af, at vi lørdag den 25. maj kan præsentere den lokale MGP-helt Johannes, der sammen med sit band vil give en mini-koncert i Trollegade, og de vil selvfølgelig spille MGP-hittet Sig det nu. Vi skal hilse og sige fra Johannes, at han glæder sig rigtig meget til at spille for jer. Efterfølgende vil der være uddeling af autografer.

Som en del af Havnens Dag lægger Kertemindes gader nemlig asfalt og toppede brosten til Kerteminde Cityforenings arrangement Gang i Gaden, der finder sted mellem kl. 11 og kl. 15 lørdag den 25. maj. Foråret har efterhånden fået sit tag i Danmark, og nu er det tid til at komme ud og hilse på hinanden, samt til gøre gode handler i byens butikker, der i dagens anledning har lidt længere åbent.

Havnens Dag bringer rigtig mange mennesker til vores lille by ved havet, og hvorfor ikke byde alle, herboende som udefrakommende, velkommen, med lidt hygge i byens gader. Derfor har Cityforeningen i dagens anledning fået lukket Langegade Nord samt det øverste af Trollegade af så vi kan brede os lidt mere. I Langegade Nord kommer det til at foregå med grillpølser og fadølsanlæg, som man kan indtage stående ved cafeborde. Der vil også være god musik fra Sweet Susan and the Sugardaddies, der spiller i tidsrummet kl. 11 – 13.

I Kerteminde har vi kun det sjov vi selv laver, og det er Cityforeningens aktivitetspulje, der finansierer arrangementet. Det er på tide, at Cityforeningen kommer på banen igen og giver lidt Gang i Gaden til de trofaste handlende, der ved at lægge deres handel i Kerteminde sørger for, at vi har et levende handelsliv – for uden jer, ingen handel. Vi håber, I alle vil komme ud i gaderne på dagen og fejre forårssolen og sommerens snarlige komme sammen med os.
Vi glæder os til at se jer!