Cityforeningens Aktivitetspulje støtter livet i Kerteminde

Kirsebærfest søndag (39)

Vores Aktivitetspulje er med til at sørge for, at der hele året igennem sker noget i Kerteminde. Cityforeningen sponserer Turismens Venners Musik på Marinaen, Beach Volley-stævne, Kræmmermarked i Kertemindes gader, Kirsebærfestivalen og julemånederne finansierer vi Black Friday Event med godteposer til byens børn og Julemandens ankomst til Kerteminde. Alle supergode arrangementer der er med til at sætte fokus på Kerteminde som en by, hvor vi gør noget for hinanden. I Cityforeningen sørger vi for at trække kunder til byen med butikkernes brede udvalg, og vi sørger for, der foregår noget, der både styrker fællesskabet og brander os som en livlig handelsby.

Kerteminde Cityforenings Aktivitetspulje kan ansøges af alle borgere i Kerteminde med gode idéer til aktiviteter og arrangementer, der kan være med til at styrke livet og handlen i vores lille købstad. Det kræver blot man finder sammen med to af Cityforeningens medlemmer og indgår en aftale om et arrangement eller en aktivitet, der er med til at gøre det sjovere og endnu mere hyggeligt i Kerteminde end det allerede er.
I Kerteminde Cityforening ønsker vi, i samarbejde med byens borgere, at sikre det fremtidige liv i byen, så brug os, brug Aktivitetspuljen til at gøre Kerteminde et endnu bedre sted at være.

Ønsker du at søge Aktivitetspuljen, kontakt da venligst bestyrelsen i Kerteminde Cityforening.
Se mere på www.kertemindecityforening.dk, find os på Facebook samt Instagram.