Skræmmende tilbud på Halloween Night i centrum af Kerteminde

græskar

Kerteminde Cityforening inviterer til en skræmmende eftermiddag og aften med uhyggelige tilbud torsdag den 31. oktober. Om eftermiddagen er der aktiviteter for børn – om aftenen kan forældrene slå til på gode timetilbud i butikkerne mellem 18 og 21

Den sidste torsdag i oktober måned, hvor der verden over fejres Halloween, arrangerer Kerteminde Cityforening en uhyggelig Halloween-eftermiddag for børn og en aften for de voksne med skræmmende tilbud:

– Det er længe siden, vi som Cityforening har slået dørene op med aftenåbent for at invitere de handlende indenfor til en omgang gode tilbud, siger formand for foreningens Aktivitetsudvalg Bjarne Svane, der håber at byens handlende vil indfinde sig i løbet af aftenen for at deltage i stemningen og jagte tilbud, gerne udklædte!

Cityforeningen, der sponserer de fleste store arrangementer i Kerteminde, har planlagt ydersæsonen med en månedlig aktivitet, der skal komme både de handlende og livet i byen til gavn.

– I oktober har vi Halloween Night, som gerne skulle blive en tradition, som vi fremover vil bygge videre på, i november tændes juletræet samtidig med, at der er underholdning på Torvet med Paw Patrol og Jens Østergaard, og slikskattejagt for børn. I december arrangerer vi Julemandens ankomst i samarbejde med Vandskiklubben som altid, fortæller Bjarne Svane.

Græskarudskæring på Torvet og rollespil med KAT
I de sene eftermiddagstimer har Cityforeningen allieret sig med Turismens Venner, der gerne stiller op for at hjælpe byens aktiviteter på vej. Torsdag den 31. oktober kan børn derfor deltage i græskarudskæring på Torvet mellem kl. 15 og kl. 18 – helt gratis, og efterfølgende tage græskarret med hjem.
Der vil også være uhyggelige ansigtsmasker malet af elever fra Kerteminde Byskole. Skolens SFO har allerede været i gang med at skære græskar, som vil stå rundt omkring i Kertemindes centrum og skabe en u-hyggelig stemning. Kerteminde Cityforening opfordrer de besøgende børn til at komme udklædte så de kan medvirke til at skabe en rigtig uhyggelig Halloween-stemning.
Kerteminde Amatør Teater vil være til stede i aftentimerne, hvor de vil skabe en uhyggelig stemning i gaderne imens handlen står på.

– I aftentimerne mellem kl. 18 og 21 har vi sørget for, at der er masser af gode timetilbud til de voksne, fortsætter Bjarne Svane. Timetilbud og andre tilbud kan ses i Ugeavisens opslag.

– Tilbuddene skulle gerne være så gode, at de kan lokke byens borgere væk fra diverse skærme og ud i mørket for at jagte tilbuddene, slutter han.