Velkommen til

Kerteminde Cityforening

Kerteminde Cityforening er en aktiv forening med over 40 medlemsbutikker, som sammen udgør et handelsfællesskab, der samarbejder om at gøre Kerteminde til en attraktiv by hvad angår handel, hygge og gode aktiviteter.

Oplev Kerteminde

Kerteminde er Fyns hyggeligste by når det kommer til shopping. Vælg mellem spændende specialforretninger, hyggelige caféer, inspirerende museer og skønne restauranter.
Omgivet af havet indbyder Kerteminde til slentreture langs smukke strande, til hyggelige arrangementer og det gode værtskab.

Kerteminde Cityforening ønsker at bidrage til at bevare Kerteminde som det unikke sted, der er værd at besøge hele året både for at handle, spise, sejle eller for at gå en tur i de smukke gamle gader – eller i de spændende nye omgivelser på havnen, hvor man kan nyde Kertemindes unikke arkitektur og historie.

Kertemindes historie handler om et lille samfund baseret på handel og fiskeri, og som lige nu er i gang med at vokse sig større, og her skal fællesskabet fortsætte med at være vores unikke fortælling.

KERTEMINDE ER EN AKTIV BY MED ET HAV AF MULIGHEDER

Kerteminde Cityforening ønsker at markedsføre Kerteminde ved at støtte op om fællesskabet, planlægge og gennemføre forskellige aktiviteter samt varetage medlemmernes interesser i forhold til synlighed, handel og relation til egen forening. Af begivenheder og events vi har lagt navn til gennem årene er Kerteminde Kirsebærfestival, Kræmmermarked, Julemandens ankomst, markering af julen på Torvet første søndag i advent, decembers smukke julebelysning, skattejagter, koncerter og events på Torvet og meget mere.
Sammen kan og vil vi gøre vores til at Kerteminde forbliver en mulighedernes by, hvor vi hilser på hinanden i gaderne og tilbyder det gode værtskab, som vi efterhånden er landskendte for.

Nyheder fra Kerteminde Cityforening

Farvergården indvier turistinformation i påsken

Sidste vindere i Cityforeningens store julekonkurrence om gavekort for 25.000 kr. er nu fundet! Konkurrencen er slut.

Kom og hils på Julemanden lørdag formiddag fra kl. 11.00, når han ankommer ved Fiskerihavnen