Konkurrencetid!

16

Påsken nærmer sig, og fra lørdag den 27. marts og frem til fredag den 2. april kl. 20.00 kan du gå på jagt efter påskeæg i Cityforeningens butiksvinduer. (Æggene ser ud som på billedet og kan ses udefra – husk vi har butikker på havnefronten også!).

Tag familien med på en hyggelig tur gennem Kertemindes gader, tæl hvor mange æg der er i alt og vær med i konkurrencen om 20 chokoladehaner fra Clausens Eftf. og 20 gavekort til Vaffelhuset på en softice med drys.

Tæl æggene, skriv hvor mange der er på en seddel med dit navn, adresse samt mailadresse og læg den i den udendørs postkasse ved Pølsevognen på Torvet. Max 1 svar per husstand.

Vi trækker vinderne live på Clausens Eftfs. Facebook-side lørdag den 3. april kl. 11.00! Vinderne får direkte besked på mail og på Cityforeningens Facebook-side. Hvis du vil have et hint til hvilke butikker der er medlem af Cityforeningen kan de findes på foreningens hjemmeside www.kertemindecityforening.dk

Æggene ligner dem her: