Lulu’s Café & Boutique nu med i gavekortslodtrækning den 24. maj

Rikke Lulu’s (7)

Hola senorita, lød beskeden, efterfulgt af en overførsel på mobile pay på varer, som den anonyme dansker i Mexico ønskede at tilføje i en præmiepulje, der allerede indeholder is fra Vaffelhuset

Medindehaver af Lulu’s Café Rikke Steffensen modtog lørdag kl. 2 om natten en sms fra manden i Mexico, der gerne ville inddrage Lulu’s Café i en præmiepulje på en lodtrækning, der skal foretages den 24. maj på kampagnegavekort fra Cityforeningen, der er blevet solgt fra den 30. april og frem til og med den 23. maj. Og sådan kan caféen stille sig op i rækken af virksomheder i Kerteminde, som har været inddraget i en række af donationer fra en dansker bosiddende i Mexico, der fik sin årlige ferie til Danmark afbrudt af corona-virus.

Manden gav overfor Rikke Steffensen udtryk for, at han gerne ville støtte de lokale erhvervsdrivende, og udover de 25 x ispakker af 175 kr. fra Vaffelhuset, kommer nu yderligere 13 trækninger på varer fra Lulu’s Café, som også foretages den 24. maj i Cityforeningsregi.
– Danskmexicaneren ringede mig op dagen efter han havde sendt sin sms og forklarede, hvordan han gerne stadig vil være anonym, fortæller Rikke Steffensen om telefonopkaldet fra vores mand i Mexico.

– Han ville også gerne vide, hvad folk siger om donationerne, og så kunne jeg jo bare fortælle ham, at borgerne og de erhvervsdrivende i Kerteminde tager rigtig godt imod det. Han har jo gjort rigtig mange glade, siger hun og fortsætter:

– Han lægger heller ikke skjul på, at han gerne vil støtte små lokale erhvervsdrivende, og herunder nu også mig. Derfor har han købt 10 x tapas á 150,- og 3 x frokost for to med alt inklusive til en værdi af 500,-, som så også skal trækkes på de i perioden købte gavekort, oplyser hun.

Gavekortene til Cityforeningen, der har en værdi af 500 kr., men som i kampagneperioden kun koster 400 kr., kan købes hos SuperBrugsen, SPAR, VisitKerteminde og hos Svane. Kampagnen kører til og med den 23. maj 2020 og gælder kun på gavekort til en værdi af 500 kr. Der er et gebyr på 10 kr. pr. gavekort.
Konkurrencebetingelser: Send et billede eller nummeret på dit gavekort til mail rikkemohr74@gmail.com eller på tlf. 22483513 for at deltage i konkurrencen. Præmierne trækkes søndag den 24. maj.