Med kærlig hilsen fra Mexico

vaffelhuset

I forbindelse med Kerteminde Cityforenings kampagne “Køb et gavekort på 500 kr. til kun 400 kr.”, der løber frem til 23. maj 2020, har en glad giver fra Mexico henvendt sig til foreningen.

Danskmexicaneren, der skulle have været på påskeferie i Kerteminde, har siden han blev nødt til at aflyse sin rejse grundet corona-situationen, både givet is, brunsviger samt flødeboller til mange af kommunens borgere, til stor glæde og med stor bevågenhed.
Forleden opdagede han så Kerteminde Cityforenings kampagne på gavekort og fluks greb han telefonen og kontaktede Jan Møller i Vaffelhuset og bad ham om at videreformidle, at Cityforeningen kan udtrække 25 gavekortnumre på solgte kampagnegavekort i perioden 30. april og frem til 23. maj 2020 og på den glade givers regning udlodde 25 ispakker til Vaffelhuset.

Mange har med interesse spurgt ind til hvem den glade giver i Mexico dog kunne være, men han ønsker ikke at få sin identitet afsløret. Dog bekræfter Jan Møller i Vaffelhuset at have korresponderet med ham.

Så nu er der endnu en god grund til at erhverve sig et gavekort á 500 kr. til en pris af kun 400 kr. hos Kerteminde Cityforening. Gavekortkampagnen med 20 % på gavekort til 500 kr. kører frem til og med den 23. maj. Man kan købe Cityforeningens gavekort hos Spar i Langegade, Superbrugsen og hos VisitKerteminde. Se udvalget af Cityforeningens medlemmer på www.kertemindecityforening.dk

Konkurrencebetingelser: Tag et billede af nummeret på dit gavekort til 500 kr. (eller indtast gavekortnummeret) erhvervet i perioden 30. april – 23. maj 2020, og send det til tlf.nr. 22 48 35 13 eller til mail rikkemohr74@gmail.com og deltag i konkurrencen.
Vinderne udtrækkes på gavekortnummeret den 24. maj 2020

(Gavekortet koster 10 kr. i gebyr)