Tillykke med gavekortet!

Ofte er det en god idé, at forære fødselaren, jubilaren, en god veninde eller ven, et gavekort. Det er en let og sikker løsning, der bringer glæde og gør, at modtageren kan købe lige dét, som står øverst på ønskelisten.

Kerteminde Cityforening har en fint gavekort til salg. Kortet gælder til alle foreningens omkring 30 medlemmer, der har alt fra dame- og herretøj, smukker og ure, bøger og skønhedspleje. Eller delikatesser, dagligvarer, vin, entre til museer og seværdigheder og til restaurant eller cafébesøg.

Gavekortet er let at bruge og det er smukt gaveindpakket så ”overraskelsen” holder lidt længere. I butikken, hvor modtageren bruger kortet, er det bare at scanne det, som du kender det fra et helt almindeligt betalingskort.

Du er den glade giver og alle beløb, stort eller lille, kan sættes ind på gavekortet – og modtageren kan nemt tjekke saldoen på kortet.

Du kan købe dit Kerteminde Cityforening gavekort hos Super Brugsen, hos Spar i Langegade og i Nuvel Studio, Vestergade. Gavekort skal indløses indenfor tre år.

Shop bare løs i Kerteminde…