Støt kampen mod brystkræft lokalt og vind præmier

Kræftens Bekæmpelses lokalafdeling i Kerteminde og Kerteminde Cityforening sætter fokus på Kræftens Bekæmpelses arbejde og deltager i aktiviteten Lyserød Lørdag/Støt brysterne. Det er Lyserød Lørdag den 5. oktober – over hele Danmark.

Fra på onsdag den 2. oktober kan du støtte den gode sag, hvis du køber lodder hos TINE P og Lulu’s Café eller i skobutikken Twenty20. Lokalafdelingen af Kræftens Bekæmpelse i Kerteminde sælger også lodder på Torvet i butikkernes åbningstid om lørdagen.

Køb et lod for 30,- kroner og 5 lodder for 100,- kroner.

Deltager du har du mulighed for at vinde præmier for mere end 32.000 kroner, hvilket er 10 procent mere end sidste år. Pengene fra salget af lodder sendes direkte videre til Kræftens Bekæmpelse, der yder en betragtelig indsats i kampen mod brystkræft og alle andre former for den skrækkelige sygdom. Med til arbejdet hører f.eks. også patient- og pårørendestøtte, uddannelse og vigtig forskning.

Præmierne er gavekort, bøger, sko, tøj, bamser, vin, armbånd og meget mere. Vinderne offentliggøres på cityforeningens Facebookside og alle de heldige vindere får direkte besked. Præmier afhentes i butikkerne.

Nogle butikker har særlige tilbud på andre varer, hvor en del af dit indkøb går til det vigtige formål.

Det giver mening af handle lokalt i Kertemindes butikker – i næste uge især for dig, som også har lyst til at støtte kræftsagen.